Na úvod » Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení dodavatele) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
- REKLAMAČNÍ POKYNY
- Vámi objednanou zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, v případě, že je obal poškozen (pomačkaný, roztrhaný, atd.), sepište s dopravcem formulář o poškození zásilky. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit prodávajícímu vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zboží nebo vzniku škody na e-mailu: Info@quostyl.cz
- ZASÍLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ
- Quo s.r.o.
Křižíkova 2158
256 01 Benešov
Po obdržení výše uvedených skutečností bude zahájeno reklamační řízení. Dodavatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. O vyhodnocení reklamace Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo telefonu. Bohužel nejsme povinni přebírat odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání produktů, škod způsobených vnějšími událostmi a škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.